İstanbul’da 3 farklı konumda bulanan estethica hastanelerimizdeki Sağlıklı Yaşam ve Beslenme Kliniği; sağlıklı yaşam, beslenme süreci ve fiyatları ile öncesi ve sonrası konularında daha fazla bilgiye ulaşmak için Formu Doldurun, Sizi Arayalım.

Beslenme kliniğine gelen fazla kilolu kişilerin, önce doktor muayeneleri ve tahlilleri yapılarak fazla kilolarının sebebi araştırılır. Daha sonra doktor ve diyetisyen tarafından kişiye özel bir tedavi programı hazırlanarak hastanın fazla kilolardan kurtulması sağlanır.
  • Yaşınıza, cinsiyetinize, iş ve sosyal hayatınıza uygun çeşitli alternatifler içeren vücut ve ruh sağlığınızı bozmadan uygulayabileceğiniz kişiye özel beslenme planı hazırlanır.
  • Verilen kiloların kalıcı olması ve bir daha geri alınmaması için, yaşam tarzınız olacak, uygulanabilir koruma programı, yine size özel olarak hazırlanır.
  • Porsiyon kontrolünü kolaylaştıracak Pratik Ölçü Kapları + Adım Ölçer Cihazı + Besin Değişim Kitapçığı + Özel Tarifler + Size Özel Egzersiz Programınız gibi yardımcı materyaller ile desteklenmelidir.
 
Zayıflama programları: 1-2 - 2,5 - 3,5 ay olarak, kişiye özel olarak hastanın kilo fazlasına ve sağlık durumuna göre belirlenmektedir.
 
 

Beslenme Eğitimi Merkezi

Yediklerinizin, ne kadar sağlıklı olduğunuzla ve gelecekte de ne kadar sağlıklı olacağınızla büyük ilişkisi vardır. Sizde eğer aşağıdaki sorunların bir ya da bir kaçını yaşıyorsanız sağlıklı yaşam merkezlerindeki uzmanlar ile mutlaka görüşmelisiniz.
  • Beslenme programınız size uygun değilse ya da daha iyi olabileceğini düşünüyorsanız
  • Birçok kez yeme ve yaşam şeklinizi değiştirmeye çalıştığınız halde başarılı olamadıysanız
  • Kolesterolünüz ya da kan yağlarınızı düşürmeniz gerektiği halde nasıl yapacağınızı bilemiyorsanız
  • Birçok besinden kaçınmanız gerektiği durumda nasıl besleneceğinizi bilemiyorsanız
  • Hamilelik ya da menopoz gibi özel bir dönemden geçiyorsanız
 
Bu konuda tecrübeli uzmanlar,  mevcut sağlık durumunu, beslenme alışkanlıkları ve yaşam şekli göz önünde bulundurularak, bire bir görüşmelerle kişiye özel beslenme programı hazırlar.
 
 

Özel Durumlar, Önleyici ve Tedavi Eedici Beslenme

Yaşam stilinizi ve beslenmenizi değiştirmek pek çok hastalıktan korunmada ya da şikayetleri hafifletmekte, bazı durumlarda tamamen yok etmekte size çok yardımcı olabilir.
Aşağıda belirtilen durumlar ve daha birçok özel duruma uygun beslenme planı hazırlanıp, eğitimi verilmektedir.
  • Diyabet (tip 1 ve tip 2)
  • Şeker metabolizması hastalıkları (insülin direnci, reaktif hipoglisemi vb.)
  • Kalp hastalıkları
  • Yüksek kolesterol ve kan yağlanması
  • Hipertansiyon
  • Obezite
  • Böbrek hastalıkları
  • Karaciğer hastalıklar
  • Metabolizma bozukluklar
  • Sindirim sistemi hastalıkları
  • Hamilelikte beslenme
  • Menopozda beslenme
  • Sporculara özel beslenme
  • Çocukluk dönemi beslenmesi
  • Yaşlılık dönemi beslenmesi
 
 

Kilo Vermenin İpuçları

  • Sağlıklı kilo vermek için hem günlük kalori tüketiminizi azaltın, hem de günlük harcadığınız enerji miktarını artırın. Sadece gıda kısıtlaması yapmak yetmez, çünkü bir süre sonra düşük kalorili beslenme sonucu, metabolizma yavaşlayarak daha zor kilo verir hale gelir.
  • Eğer sürekli olarak kilo alıyorsanız diyete başlamadan önce, ilk etapta kilonuzu sabit tutmaya çalışın. En az 2-3 ay sabit kiloda kalmayı başarırsanız, ondan sonra diyete başlamanız daha doğru olur.
  • Diyete başladığınız ilk hafta, vücut fazla suyunu da kaybedeceği için daha fazla kilo verir, fakat daha sonraki haftalarda kilo kaybetme hızı yavaşlar. Sakın moralinizi bozmayın. Bu normal bir durumdur.
  • Diyet yaparken ve diyetten sonra da mutlaka öğün düzeninize dikkat edin. Asla öğün atlamayın. Vücudu uzun süre aç bırakmak ve bu durumu alışkanlık haline getirmek metabolizma hızının yavaşlamasına sebep olur.  Kahvaltısız güne başlamayın. Düzenli olarak öğlen ve akşam yemeği ve aralarda ara öğün yemelisiniz. Uzun süreli aç kalmalarda açlık kan şekeri düşer, metabolizma yavaşlar, halsizlik, üşüme, uyku gibi haller görülür.
  • Tabağınızı çok doldurmayın ve yemek tenceresini yemek masasında bırakmayın, tencereyi kolay ulaşılamayacak bir yere koyun.
  • Yemek yerken, televizyon seyretmeyin, kitap okumayın. Çünkü o anda ne kadar çok yediğinizin farkına varmadığınız gibi, yediğiniz şeyin tadını da algılamazsınız. Her zaman için, bir şey yerken, sadece yediğiniz şeye konsantre olarak, her bir lokmanın tadını iyice almaya çalışın.
  • Zayıflamaya karar verince mutlaka bir doktordan ve diyetisyenden yardım alın.
  • Diyetiniz size özel olmalıdır. Bir arkadaşınızın diyeti size uymayabilir.
  • Yemeğinizi sakin, küçük lokmalar halinde, iyice çiğneyerek, yavaş yavaş yiyin. Asla hızlı yemeyin. Unutmayın ki tokluk hissi, yemeğe başladıktan en az 20 dakika sonra beyne ulaşır. Her lokmadan sonra çatalınızı tabağınıza bırakırsanız daha yavaş yemeyi başarırsınız.
  • Sabah yataktan kalkınca hemen 1 bardak ılık su için.
  • Her yemekten önce de yine, 1 bardak su için. Lifli gıdalar su ile birlikte, midede daha çok hacim kaplar ve daha az yiyecekle, daha fazla tokluk sağlar.
  • Davetlere çok aç gitmeyin ve davete gitmeden önce iştahınızı kapatacak düşük kalorili yiyecekler yiyip, üstüne 2 bardak su için. (Meyve, süt, müsli, kepekli ekmek, domates, salatalık gibi)
  • Aç karınla alışverişe çıkmayın. Evden çıkmadan alacaklarınızın listesini yapın ve yanınıza onları karşılayacak kadar para alın, kredi kartınızı yanınıza almayın.
  • Şişmanlık kronik bir hastalıktır ve tedavisi, ömür boyu beslenmeye dikkat etmeyi ve fiziksel aktiviteye önem vermeyi gerektirir.
 
TEDAVİ ÖZETİ

DİKKAT: Herkes eşsizdir. Bu şu anlama gelir: Tedavi süreci, planlaması ve sonuçları sizin için farklılık gösterebilir. Burada gördüğünüz bilgiler geniş bir örneklem kümesinde karşılaşılan ortalama değerlerdir. Detay için bizimle Whatsapp üzerinden iletişiem geçebilirsiniz: 0549 791 99 01

Seans/Operasyon Sayısı 1-28
Operasyon Süresi 30 Dakika
Anestezi Yok
Hassasiyet Süreci Yok
İşe dönme süresi Hemen
Tam İyileşme Seansların sonunda
Sonuçların kalıcılığı 1 yıl
Hastanede kalma süresi
   Randevu için Formu Doldurun!

*Randevu için formu doldurun, sizi arayalım!